מיתוג-תדמית-חשיפה ופרסום ומה שביניהם

מיתוג-תדמית-חשיפה ופרסום ומה שביניהם

אני רופא שיניים\מומחה למה אני צריך מיתוג בכלל?

אז למה גם רופא שיניים צריך מיתוג עסקי?

בעולם שופע המידע בו אנו חיים, מסרים המועברים באופנים שונים ,אם מדובר במסרים גלויים או סמויים

לרוב הם אלו היוצרים את העדפות המטופל: יש מרפאות שיניים רבות, אז באיזה מרפאה לבחור לטפל ? איזה מקום הכי בטוח ? מי יוכל לספק את הצרכים שלי ?מי יכול להפיג את כל החששות שלי?

זה לא סוד שאנשים מעדיפים לרכוש מוצרים או שירותים ממותגים, נוכחות המיתוג קיימת בכל התחומים, כי ללא מיתוג כולם היו שווים.

מיתוג בראש ובראשונה יוצר בידול מהמתחרים ותחושה של ייחודיות ,מבטא את המקצועיות הגבוהה שלכם, מסייע להפיג חששות ומשפר את הסיכויים לבחור לטפל אצלכם במרפאה ולעיתים אף משפר את הסיכוי “לתמחר” ולמצב את עצמכם גבוהה יותר.

המיתוג הוא “חלון הראווה” שלכם המביא לביטוי מקסימלי של השרות, הנראות ,המקצועיות ,הבטחון והערכים אותם אתם מייצגים כרופאים.

וכפי שכבר ידוע לכם, אין תחליף לרושם הראשוני!

כיצד תבנו את המיתוג האישי שלכם?

לוגו – לוגו הוא הסמל החזותי המלווה את כל ההיבטים של הפעילות שלכם, החל מנראות ויצירת רושם, תדמית, פרסום והעברת מידע למטופל הפוטנציאלי.

הלוגו הוא אלמנט גרפי המאפשר זיהוי מיידי שלכם, נראות וזכירות טובה יותר הנצרבת בתודעה.

את הלוגו נטמיע בכל היבט שיווקי, תדמיתי ופרסומי של פעילות המרפאה:

החל מכרטיס הביקור, ניירת משרדית, עלונים וחומרי תדמית, פולדרים, שילוט, לבוש הצוות, מוצרים הניתנים כשי למטופל והנראות ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט וכו’…

כרטיס ביקור ניירת משרדית ,שילוט וכו’ – כל אלה מאפשרים לשקף את המיתוג והנראות שלך המחזקים את התחושה והרושם של השקעה, אסתטיקה ורצינות הניכרת בכל פרט ופרט.

עלון תדמית – למה הוא כל כך חשוב?

” ידע = כוח ” הכוח לקבל את ההחלטה המושכלת והנכונה !

לרוב, המטופלים שלכם אינם יודעים לבחון את המקצועיות שלכם כרופאי שיניים והם מחפשים חיזוקים חיוביים, הפגת חששות לפחדים הטבעיים שלהם, הם רוצים להרגיש תחושת ביטחון ועוד סיבות וחיזוקים נוספים המסייעים בידם לקבל את ההחלטה לבצע את הטיפול דווקא אצלכם.

אם המטופלים הגיעו בעקבות המלצה, זה פרמטר מאד חשוב ,אך לא רק ! עדיין ישנם הרבה סימני שאלה שנותרים בדרך לקבלת ההחלטה.

מה חשוב לכלול בעלון התדמיתי?

פרופיל אישי – אם אתם רופאים ותיקים, אז בוודאי חשוב לכלול את שנת סיום הלימודים ,המוסד בו למדתם, קורסים והשתלמויות, חברויות באיגודים מקצועיים, הדרכות שהענקתם כרופאים וכמובן אם אתם מומחים אז יש להדגיש ולהסביר מהו ייחודכם כמומחים.

ה”אני מאמין” שלכם מאפשר לבטא את האמונות, הערכים ,העקרונות והחזון שלכם כרופאים המסייעים לתאר בדיוק מי אתם ומה חשוב לכם.

צוות המרפאה – אם הצוות הוא מגוון, חשוב לציין את הרופא המוביל (המנהל הרפואי) והיכרות עם צוות הרופאים\המומחים\השינניות\הצוות הניהולי והמסייע (אם קיימת תחלופה גבוהה עדיף לציין רק את מקצועיות\מומחיות הצוות ללא ציון שמות).

מגוון הטיפולים במרפאה – גם אם המטופל הגיע לטיפול ספציפי, המידע מאפשר לו להתוודע למגוון השירותים שלכם ולחשוף טיפולים שיתכן שלא היה מודע שהם קיימים ב”סל השירותים” שלכם ואף יתכן שיוכלו להתאים לבני משפחה\חברים נוספים.

טכנולוגיה וחדשנות רפואית – תיאור האמצעים הטכנולוגיים הקיימים במרפאה ממצבים אתכם כמרפאה חדשנית ומתקדמת עם תובנות כיצד אמצעים אלו מסייעים לעבור את תהליך הטיפול באופן קל, מדויק, בטוח יותר ולהפיג חששות מיותרים.

מדוע כדאי לטפל אצלנו? – זוהי תמצית היתרונות היחסיים שלכם והאחריות שלכם כלפי המטופל ,המאפשרים את סיכום היתרונות והעובדות החשובות ביותר המסייעים בסופו של עניין בחיזוק קבלת ההחלטה לטפל דווקא אצלכם.

מידע כללי – כתובת, מספרי טלפון, הסדרי חניה ,דרכי הגעה, אמצעים ליצירת קשר, רשתות חברתיות וכו’.

סכומי הטיפול המקובלים ברפואת השיניים, נעים בין אלפי שקלים ועשרות ואף למאות אלפים, לכן למסור הצעת מחיר ע

 פולדר להגשת תכנית טיפול\הצעת מחיר – למה זה חשוב?

לנייר שיכנס מקופל לכיס, לרוב ייתפס כפחות מכובד.

לכן, כבדו את הצעת המחיר שלכם ! ראשית, הגשת הצעת הטיפול\המחיר בפולדר מהווה עטיפה מכובדת להצעה שמסרתם למטופל וביחד עם הרשמים הנוספים מעניקים מעטפת של רצינות ומכובדות .

לרוב המטופל\ת לא מקבל את החלטתו בעת מסירת התוכנית והוא בדרך כלל יבדוק הצעות נוספות ויתייעץ עם בני הזוג\המשפחה, לכן הגשה מכובדת כזו מסייעת לרוב לתדמית רצינית, מקצועית ומכובדת.

מוצרי פרסום\קידום מכירות עם מיתוג אישי – למה זה חשוב?

אנחנו “לא המצאנו את הגלגל” חברות ומותגים בכל העולם כבר הבינו מזמן שהלקוחות שלנו אוהבים לקבל מתנות, אם מדובר בילדים וגם כשמדובר במבוגרים ורצוי שיהיו גם ממותגות. הם כחלק משימור הלקוחות במרפאה ומההרגשה הבסיסית ש”אתה מספיק חשוב לנו גם אחרי שכבר שילמת”. זהו חלק מהיבט היוצר הפתעה והרגשה של WOW כשמטופל המקבל שי בדמות מברשת שיניים ממותגת, מארז פינוק דנטלי או פריט אחר ומעניק למטופל הרגשה של תשומת לב.

הרושם שאתם משאירים על המטופל במהלך הטיפול והמחשבה הכוללת עליו לכל אורך הדרך, הם הם המסייעים להעצים את ההמלצת המטופל בפני אחרים.

“הצלחה גדולה מתחילה בדברים הקטנים ”

אתר אינטרנט – מדוע צריך ?

העולם וכללי המשחק השתנו. רשת האינטרנט ומנועי החיפוש הם הפלטפורמות הקובעות את מרבית כללי המשחק והם נדבך חשוב בתרבות הצריכה והשיווק הנוכחיים.

אתר אינטרנט אינו נחשב כמותרות הוא הכרחי במציאות הקיימת, משמע “אם אתה לא שם” “אתה לא קיים”.

גם אם המטופל קיבל המלצה עליכם הוא לרוב יחפש חומר קצת יותר מעמיק עליכם ב”גוגל” לפני שהוא מגיע לייעוץ הראשוני. משנה חשיבות לקיומו של האתר ניתן למטופלים פוטנציאליים המגיע לביקור באתר בעקבות חיפוש אורגני או פרסום ממומן של האתר .

האתר מאפשר להעמיק את המידע עליכם, לאפשר הטמעת סרטון  תדמית, המלצות מטופלים, הצגת תעודות ,קורסים הסמכות לטיפול בשיטות מתקדמות, גלריית טיפולים לפני אחרי ועוד ועוד.

האתר נמצא שם גם אחרי שעות העבודה שלכם, הוא מאפשר מידע זמין 24 שעות ביממה ואפשרות ליצירת קשר בזמינות תמידית.