קורס מקיף ברפואת שיניים אסתטית – 8 מפגשים

מועדי המפגשים

 

במרוצת השנים, רפואת השיניים שינתה את פניה מרפואת שיניים פונקציונלית לרפואת שיניים אסתטית – המראה האסתטי מהווה שיקול מכריע עבור מתרפאים כיום, והציפייה שלהם היא שהטיפול הדנטלי ישפר את מראם החיצוני והרגשתם הפנימית.
מתרפאים רבים מגיעים לרופא השיניים לאחר שהתייעצו עם מכריהם, עם רופאים נוספים, לאחר סקר מקיף באינטרנט, ולאחר שגיבשו דעה ברורה בנוגע לטיפול הספציפי לו הם זקוקים. בהתאם – במקרים רבים התלונה העיקרית של המתרפא היא אסתטית ולא רפואית או תפקודית.
רפואת השיניים המודרנית והאסתטית נסמכת באופן הכרחי על חומרי קישור וחומרים מרוכבים מודרניים, אשר פריצת הדרך שלהם מאפשרת יישום פתרונות אסתטיים, תוך שמירה על תפקוד גבוה ועמידות לאורך זמן. קורס זה נועד להקנות למשתתפיו את הבנת הטכניקה ואמנות השימוש בחומרי קישור ושחזור המאפשרים פתרונות בעלי מראה טבעי ואסתטיקה ברמה גבוהה, ובכלל זאת שחזורים מרוכבים קדמיים ואחוריים, מבנים מבוססי פייבר-פוסט, גשרים אדהזיביים תוך שימוש בסיבי זכוכית, ציפויי חרסינה (“למינטים”) והבהרת שיניים (“הלבנה”).
המשתתפים ילמדו את עקרונות האסתטיקה, את טכניקות הכנת השיניים ואת השימוש הקפדני בחומרים המתאימים לטיפול שיניים אסתטי, ליישום מעשי של הידע בעבודתם היומיומית כבר במהלך הקורס. תינתן סקירה של יסודות ”עיצוב החיוך“, ונשים דגש על אמנות בחירת צבע והתמזגותו במשנן הטבעי. הקורס כולל הרצאות עיוניות, הדגמות על מתרפאים ותרגול על גבי מודלים במעבדת פנטום מתקדמת.

הנושאים הנלמדים:

מפגש 1: רפואת שיניים אדהזיבית

מפגש 2: ביצוע שחזורים ישירים במשנן האחורי

מפגש 3: ביצוע שחזורים ישירים במשנן הקדמי

מפגש 4: גשרים אדהזיביים

מפגש 5: מבנים אסתטיים על בסיס סיבים (פייבר פוסט)

מפגש 6: ציפויי חרסינה (“למינטים”, “ונירים”)

מפגש 7: ציפויי חרסינה – הדבקה

מפגש 8: הבהרת שיניים (“הלבנה”) ואורתו-אסתטיקה

 

26.1.21

9.2.21

23.2.21

2.3.21

9.3.21

16.3.21

6.4.21

13.4.21

The event is finished.

Date

Jan 26 2021
Expired!

Time

9:00 am - 5:00 pm

Location

מרכז השתלמויות
Category

Organizer

IDS International Studies
QR Code

Leave a Reply